Tarptautinė miego diena

Tarptautinė miego diena

Kovo 21-ąją dieną minima Tarptautinė miego diena. Medikai nustatė, kad suaugęs žmogus turėtų miegoti 8-9 valandas per parą, o paauglys – dar daugiau. Bet ar taip būna iš tiesų? Šiuolaikiniame skubančiame pasaulyje mus kamuoja daugybė rūpesčių ir darbų, kuriuos turime atlikti laiku, todėl užtektinai laiko miegui neskiriame. O kai mūsų organizmui neužtenka miego mes jaučiame nuovargį, mieguistumą, gali silpnėti atmintis, kuri trukdo mokytis ir įsisavinti naujas žinias.

Štai 10 patarimų, padėsiančių kokybiškai išsimiegoti:

  1. Planuokite miego laiką.
  2. Ribokite kofeino vartojimą.
  3. Įpraskite iš karto keltis iš lovos.
  4. Darbui miegamajame – griežtas ne.
  5. Dieną pradėkite mankšta.
  6. Naudokite tikrą žadintuvą vietoj žadintuvo telefone.
  7. Laikykite elektroninius įrenginius kuo toliau nuo lovos.
  8. Prieš guldamiesi į lovą pamedituokite.
  9. Raskite mėgstamiausią miego pozą.
  10. Iki miego likus 90 minučių išjunkite visus vaizdo prietaisus, nežiūrėkite televizoriaus, nesinaudokite kompiuteriu ar telefonu.

O svarbiausias šiandienos šūkis: “Švenčiam taip, kad rytoj visą dieną miegotume.”

miegantis-katinas-60956503

Komentarai išjungti.